Голландський бренд G-Star RAW – один із лідерів на світовому денному ринку. Створений в епоху перемен – у 1989-му році, його популярність заслужила завдяки новаторському підходу до створення джинсової одягу. Результатом постійних експериментів з дизайном, матеріалами та окремою станом є екстраординарні колекції. Презентація першої колекції під назвою RAW стала заповідником подій у світовій фешн-індустрії та угода про це заявила про бренд, як про маркетинг, який постійно знаходиться в пошукових інноваційних рішеннях. Слово RAW у назві бренда займається особовим місцем, воно символізує роскош первозданних, необработанних матеріалів. Дизайнерам марок вдається з’єднати простору і лаконічність необоротного значення з функціональністю спецодягу та «замовчувати» все це в роскошних моделях в урбаністичному стилі.

 

Більше з цієї рубрики